Provádíme takzvanou dynamickou výměnu oleje automatické převodovky pomocí moderního přístroje ATF KAMBIO Full Automatic. Jedná se o plně automatickou plničku automatických převodovek.
Doporučený interval výměny oleje v automatické převodovce je po najetí každých 60 000 km!
Během dynamické výměny oleje se spotřebuje o 3 až 5 litrů oleje více než je provozní náplň převodovky. Přístroj olejem propláchne veškeré součásti automatické převodovky, tak aby v převodovce nezůstaly žádné zbytky starého oleje a usazenin.
Při klasické výměně dojde pouze asi k 50% výměně olejové náplně. Většina servisů mění olej odpuštěním starého a dolitím nového. Tento postup je špatný, protože téměř polovina starého oleje zůstane v převodovce a nový olej se tímto znehodnotí. Dále je tu velké riziko rozpuštění usazenin novým olejem a následné ucpání různých částí velmi citlivé mechatroniky.
Petro-Canada používá dvoustupňový hydrogenační proces, který je celosvětově patentovaný. Tento proces umožňuje rafinovat základový olej získaný ze široké škály druhů ropy na světově nejčistší základový olej o čistotě 99,9 %. To přináší několika násobně delší životnost a ochranu.
Pro odstranění úsad a dekarbonizaci převodovky používáme výrobky BG.
Plně syntetický přípravek pro všechny typy variátorových (CVT) automatických převodovek, který několikanásobně zlepšuje vlastnosti nových i starých kapalin. Efektivně ochraňuje systém při velmi vysoké zátěži (jízda v kolonách), zvyšuje oxidační a termální stabilitu kapaliny, udržuje systém bez úsad, kalů a laků, prodlužuje životnost systému převodovky. Působí na pryžové součásti těsnění, které udržuje měkké a ohebné. Zajišťuje velmi rychlou a snadnou změnu převodu. Předchází a zamezuje únikům kapaliny. Předchází pěnění kapaliny i při sportovní jízdě.Plně syntetický přípravek pro všechny typy variátorových (CVT) automatických převodovek, který několikanásobně zlepšuje vlastnosti nových i starých kapalin. Efektivně ochraňuje systém při velmi vysoké zátěži (jízda v kolonách), zvyšuje oxidační a termální stabilitu kapaliny, udržuje systém bez úsad, kalů a laků, prodlužuje životnost systému převodovky. Působí na pryžové součásti těsnění, které udržuje měkké a ohebné. Zajišťuje velmi rychlou a snadnou změnu převodu. Předchází a zamezuje únikům kapaliny. Předchází pěnění kapaliny i při sportovní jízdě.